Us escric per comunicar-vos un fet que em va succeir en aquestes darreres eleccions al Parlament de la Generalitat, i que crec que serà del vostre interés.
Visc en un poble petit del Montseny anomenat Campins, on uns 300 habitants estavem cridats a les urnes.
La meva dona i jo varem votar tots dos al Partit Pirata, però, quina va ser la meva sorpresa, quan al consultar els resultats per municipis de les eleccions, em vaig trobar amb que no hi havia cap vot assignat a PIRATA.CAT en aquest municipi.
(A continuació us posaré un altre missatge amb un enllaç a la web on es pot consultar, ara les normes del forum no em deixen perquè aquest es el meu primer comentari
A més, només es va comptabilitzar un sol vot nul, per tant, fins i tot en el cas de que aquest vot fos el meu o el de la meva dona, encara faltaria un vot per Pirata.cat.
De moment, he enviat una queixa a través del web del departament de governació.
No tinc molt clar que es el que puc demanar, suposo que, com a molt, un recompte dels vots d'aquest municipi.
Soc conscient que això no canviarà res, però la veritat es que es força frustrant i indignant que el meu vot no s'hagi tingut en compte.
Us mantindré informats, i que sapigueu que teniu almenys dos vots més dels que us dona el resultat oficial